تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی

ارزانی: هرگز به بازی برای ایران فکر نکرده بودم

ارزانی: هرگز به بازی برای ایران فکر نکرده بودم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دنیل ارزانی، ستاره 19 ساله ملبورن‌سیتی و پدیده اِی‌لیگ استرالیا که از ماه‌ها پیش بحث‌هایی در خصوص احتمال حضورش در تیم ملی فوتبال ایران مطرح بود و حتی گفته شد که کارلوس کی‌روش وضعیت او را به دقت زیرنظر دارد، در نهایت ترجیح داد استرالیا را برای بازی در رده ملی انتخاب کند و برت فن‌مارویک، سرمربی ساکروس نیز نام او را در لیست نهایی این تیم برای حضور در مسابقات جام جهانی 2018 قرار دارد تا پرونده حضور این بازیکن در تیم ملی ایران بسته شود.

دنیل ارزانی که متولد خرم‌آباد و بزرگ‌شده استرالیا است، در گفت‌وگو با روزنامه استرالیایی «سیدنی مورنینگ هرالد» گفت: زمانی که تنها چهار بازی در فصل اخیر اِی‌لیگ استرالیا انجام داده بودم، از من پرسیده شد که مایلی برای ایران بازی کنی یا استرالیا و رسانه‌ها هم شلوغش کرده بودند که ارزانی می‌خواهد برای ایران بازی کند و غیره، اما این چیزی بود (بازی برای ایران) که هرگز به آنها فکر نکرده بودم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.