تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی

259866 | اس ام اس عاشقانه

با چه حالی در چه هوایی قول تو دادم به قلبم....

  259865 | جوک متفرقه
1

108

دانشمندان هنوز نفهمیدن چرا ایرانیا

















وقتی یکی از جای دور بهشون زنگ میزنه چرا داد میزنن

  259864 | جوک دوستانه
1

116

حالا چی میشد
جاذبه رو شربت خاکشیر
اثر نمیذاشت؟

داستان های منو مامانم ۱:
من وقتی پام میخوره به آب یا چای که میریزه
واکنش مامانم: الحق کوری که جلو چشتو نمیبینی من اگه اون چشمارو از کاسه در نیاوردم
مامانم وقتی پاش میخوره به آب یا چای که میریزه
واکنش مامانم: کدوم خری اینو اینجا گذاشته من اگه بفهمم او دستا رو قلم میکنم
۰
۰
۰
۰
۰
اون دستمال من کو اشکام داره سرازیر میشه
داغ دیده نا لایک لطفا

  259862 | جوک متفرقه
1

89

مهمون تا وقتی سیب و خیار می خوره حبیب خداست..
اگه موز بخوره و رمز وای فای خونه رو بپرسه که از صدتا دشمنم بدتره...:/

  259861 | جوک متفرقه
1

90

دعوا مجازی خیلی خوبه مثلا با یکی دعوا میکنی فک میکنی 25 سالشه و ده سال سابقه حبس داره






بعد کاشف به عمل میاد محمدعلی 12 ساله از تهرانه که هر روز صبح نقاشیاشو میفرسته واسه شبکه پویا

یه وقت زشت نباشه بچه فامیلو تو یک جای خلوت کتک بزنیم.
و...

  259859 | جوک متفرقه
1

67

اصغر یه آینه پیدا میکنه، میگه این عکس چقد برام آشناس!





جفر ازش میگیره نگاه میکنه، میگه خره این منم دیگه

مامان بابای من ۵ دقیقه دعوا می‌کنن،
بعد مامانم ۵ ساعت تو آشپزخونه با خودش حرف می‌زنه،
ما اسم این مراسمو گذاشتیم پس لرزه☺

سلام دوستان!
**قدیما چقدر وسع بچه ها بالا بود یارو پستش کمتر از ۱۰۰۰ تا لایک میخورد ترک فورجوک میکرد!
الان من ببینم پستم بیشتر از ۲۰۰ تا لایک خورده ذوق مرگ میشم! :|
اگه میگی نه اسنادش موجوده خب برو ببین
**ادمین عزیز و محترم تو روز چقدر میخندی؟! میگم این ادمین از بس تو فورجوک میخنده نصف عمرشو مدیون ماست ، پس جان من تایید کن♡ :|

یه روز اخبار داشت درباره محاکمه این اکبر آقا میگفت و اینکه بی نظمی و فساد تو قوه قضاییه هست و اینا...
بابای من اومد مثل یه کارشناس نظر بده میخواست بگه حوضی که ماهی نداره قورباغه توش سالاره
برگشت گفت:حوضی که صاحاب نداه قورباغه توش ابو عطا میخونه;-)
آخرین اخبار رسیده حاکی از اینه که غلامعلی حدادعادل زیر میزش پناه گرفته قورباغه ها دارن دسته جمعی ابوعطا میخونن و همه ماهی ها پولکاشون ریخته0_0

  259855 | جوک متفرقه
1

189

+ بادمجونی؟؟؟
_ نه من هویجم



دو ایرانی در حال استفاده از برنامه شِیریت

  259854 | اس ام اس زیبا
1

108

من از ســـــرڪوب رویاهای خــــــودم ســـــــرڪو ســـــاختم...
دیــــــــــــگه چاقـــــو تـــو رویـــای بقیه فـــــرو نمــــیڪنم!


ســـــــرڪوب - یـــــــــاس

برنده منم که نه دلار دارم نه سکه

نه قراره مهاجرت کنم نه آرزویی دارم که سقف داشته باشه

همینجوری عین یه جلبک چسبیدم کف اقیانوس زندگی ببینم چی پیش میاد :)

تو زندگی مثل پرسپولیس باش
وقتی همه فقط حرف میزنن و بهونه میارن
تو تلاش کن تا به اونچه که شایسته تلاشته برسی:)
پوکر قهرمانی مبارک
(یه جمله که من همیشه به کار میبرم اینه هر کسی به اندازه تلاشش نتیجه میگیره پس تلاش کن)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.